آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»ترجمه»ترجمه متون تخصصی، ترجمه تخصصی مقالات ISI
ترجمه متون تخصصی، ترجمه تخصصی مقالات ISI-pic1

ترجمه متون تخصصی، ترجمه تخصصی مقالات ISI

موسسه ترجمه و چاپ دکتر همیار (www.drhamyar.com) برای ترجمه متون تخصصی شما در هر رشته ای که باشد متخصصان، مترجمان و ویرایشگران به نام را در لیست همکاران خود دارد. اگر می خواهید متون، مقالات و یا کتاب خود را به هر زبانی ترجمه کنید یا از زبانهای دیگر به فارسی بخواهید ترجمه کنید موسسه دکتر همیار یار و همیار شماست. همچنین ما آماده ارائه خدمات ترجمه و ویرایش تخصصی در تمامی رشته های مختلف هستیم. این موسسه با همکاری ویراستارانی از کشورهای امریکا، انگلیس، استرالیا، اسپانیا، پرتغال، چین، کردستان، روسیه، ترکیه، مصر، فرانسه و آلمان آماده ارائه خدمات تخصصی ترجمه در زمینه های مختلف و زبانها گوناگون می باشد.
بنابراین وقتی موسسه دکتر همیار را برای ترجمه مقاله خود انتخاب می کنید دیگر با خیال راحت و بدون هیچگونه دغدغه و استرسی کار را به ما به سپارید چون مترجمان ما اغلب ویراستار نشریات هستند به طور کامل به نحوه ی ترجمه مقاله اشراف دارند، همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر مشتری ما کیفیت ترجمه خود را تضمین می کنیم.

پلن های ترجمه تخصصی:
برای ترجمه متون تخصصی سه پلن متفاوت در نظر گرفته ایم:

1- پلن ترجمه تخصصی یک بازبینی
در این پلن سفارشات ترجمه با کیفیت عالی توسط مترجم با سابقه 15 سال به بالا و متخصص در زمینه مورد نظر ترجمه می شود. متون و کتاب های شما به هر زبانی که باشد در این پلن با کیفیت بالا قابل ترجمه است.

2- پلن ترجمه تخصصی دو بازبینی
اما اگر می خواهید ترجمه تخصصی تر و با کیفیت تر تحویل بگیرید در حدی که دیگر نیازی به ویراستاری نباشد و کتاب را مستقیما برای چاپ بفرستید می توانید پلن ترجمه دوبازبین را انتخاب کنید. در این حالت متن شما توسط یک مترجم با سابقه بیش از 20سال ترجمه و متخصص در زمینه مورد نظر ترجمه می شود و توسط فرد متخصص دیگری که دکترای همان رشته است بازبینی می شود.

3- پلن ترجمه بومی (Native)
برای ترجمه به زبانهای مختلف از جمله انگلیسی، پرتغالی، چینی، کردی، روسیه، ترکی ، عربی، فرانسه و آلمانی هم ویراستاران بومی از کشورهای مختلف به کمک شما می آیند و متن یا کتاب شما مستقیما توسط افراد بومی ویرایش می شود.

زمینه ها و رشته های تخصصی ترجمه:
ویراستاران موسسه ترجمه و چاپ دکتر همیار تقریبا در همه رشته های تخصصی مشغول به فعالیت هستند.


وبسایت رسمی موسسه ترجمه و چاپ دکتر همیار:
http://drhamyar.com

اطلاعات تماس:
ایمیل: dr.hamyar@gmail.com
موبایل: 09120828217
دفتر: 08736224731


آگهی دهنده: موسسه ترجمه و چاپ دکتر همیار
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان کردستان - سقز - ترجمه در سقز
آدرس: خیابان جمهوری، کوچه جوانه 2، پلاک 4
قیمت: لطفا به وبسایت موسسه مراجعه فرمایید
به روز شده در:۱۳۹۶/۸/۲۷
بازدید: 600 بار
ایمیل: